سرخط خبرها

استقلال به دنبال رضایتنامه حردانی و جلالی| ستاره‌ها در لیست مجیدی

  • کد خبر: ۷۸۶۴۲
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
استقلال به دنبال رضایتنامه حردانی و جلالی| ستاره‌ها در لیست مجیدی
نقل و انتقالات استقلال همچنان ادامه دارد واین باشگاه منتظر است تا در روز‌های آتی بتواند رضایتنامه صابرحردانی را از فولاد و ابوالفضل جلالی را از تیم سایپا بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال تا کنون ۵ بازیکن جدید را به خدمت گرفته و این طور که گفته می‌شود جذب چهار بازیکن دیگر نیز در دستور کار قرار دارد. در همین راستا باشگاه استقلال روی یکی دیگر از بازیکنان تیم فولاد نیز نظر مثبت دارد و می‌خواهد صابرحردانی را به خدمت بگیرد. این بازیکن، اما با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد دارد و چنانچه باشگاه استقلال بتواند ظرف روزهای آتی مبلغ ۵ میلیارد تومان به حساب باشگاه فولاد واریز کند، رضایتنامه حردانی صادر و این بازیکن در استقلال بازی خواهد کرد.  

دیگر بازیکنی که استقلالی‌ها باید رضایتنامه آن را بپردازند، ابوالفضل جلالی است. این بازیکن زمان قابل توجهی است در لیست استقلال قراردارد و هنوز باشگاه استقلال نتوانسته رضایتنامه این بازیکن را نیز پرداخت کند. باید دید مدیران استقلال چه برنامه‌ای برای پرداخت رضایتنامه این دو بازیکن دارند و آیا از کنار مبلغ قابل توجهی که از ترانسفر قایدی نصیب‌شان شده می‌توانند این مبالغ را تامین کنند یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->